donderdag 4 oktober 2012

VIDEO - Lady Gaga BTWB


Eeennn het tweede filmpje is er! En zoveel 'problemen' mee gehad man! Eerst was ik het aan het uploaden in YT, dan zei 'em dat het filmpje 'te lang'v was. Hoezo 19 minuten is lang? En hoe the hell kom ik aan 19 minuten film?! Gelukkig had ik het bestand ook nog als project opgeslagen: hup knipke hier, knipke daar. Eindelijk kort genoeg gemaakt tot iets meer dan 14 minuten. Terug uploaden in YT, blijkt het helemaal niet de juiste afmetingen te hebben (die twee zwarte balken?!), broer probeert deze weg te krijgen, lukt niet, geen zin meer om het hele filmpje opnieuw te maken. Enjoy dus mijn lekker plat hoofd. Volgende keer zullen die balken verdwenen zijn, promise! By the way, ik heb een video gemaakt over Lady Gaga's optreden. 



Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something