dinsdag 16 oktober 2012

YOUTUBE - Opgeslagen favorites

Mijn Youtubekanaal bestaat al sinds 2007. Sindsdien heb ik niet veel filmpjes geüpload, wel des te meer filmpjes opgeslagen in 'mijn favorieten'. Een tijd geleden bekeek ik de lijst terug, welke ondertussen uit 233 favorieten bestaat, de oudste filmpjes eerst. What the hell was I thinking? Hierzo een paar van mijn favorieten, mét uitleg. 

MASTERMOVIE'S -ZEEBATS
In het middelbaar kwamen een klasgenoot en ik op dit filmpje uit. Echt maanden aan een stuk hebben we liggen lachen ermee, quoteren waar en wanneer het maar kon. Mastermovie's zijn een paar jongeren die voice-overs maakten van bekende series en films. Hierbij deden ze het bij stukken film van Baywatch en Knight Rider (Klootviolen! Krijg nou een bakkie pleur!)


MASTERMOVIE'S - SLANG
Opnieuw kinderlijke humor door de mannen van Mastermovies. Want in 2007 was dat nog grappig. En in 2012 stiekem nog steeds. Soms. Met momenten. Wanneer ik dit terugzie. Hihi reetversteviger. 

CARAMELLDANSEN
Géén idee meer waar ik dit vandaan heb. But it's catchy, isn't it? En het dansje is zeer simpel, volg gewoon deze twee schattigerds. 

HARRY POTTER IN THE HOOD
Als Harry Potter fan vond ik deze indertijd toch ook een goei'ke. Eigenlijk de eerste drie Harry Potter boeken verwerkt tot een rap-song (of was het nu H. Piddy?) Check vooral die Hagrid in die 'sporttenue'). Voldemort is my bitch

BELLE EN HET BEEST - GASTON
Disney-liedjes associeerde ik altijd met: liefde, vriendschap, hou-de-moed-er-in, energie, ... Maar dit liedje, is een en al komiek. Ik kan er niet aan doen: elke keer ik meezing ben ik de helft van de tijd aan het lachen. Maar komaan, check die lyrics: 'Van onder tot boven ben ik zwaar behaard', 'Als kind at ik zo veertig eieren op. Elke morgen, want dan word je groot. Omdat ik er nu daglijks zestig in prop ben ik nou zo'n geweldige stoot', 'DA'S PAS EEN MAN DIE GASTON'

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something