woensdag 7 november 2012

BEAUTY - POMME DELICE Les Plaisirs Nature

Ik kom heel graag in de Yves Rocher winkel. In die van Mechelen, om precies te zijn. De verkoopsters zijn heel vriendelijk, staan altijd klaar om te helpen, uitleg te geven zonder dwingend te zijn en hebben engelengeduld. Want dat zag ik toen er een lastige klant in de winkel stond (ja hoor, die zijn er ook). 
Sinds ik in Mechelen studeerde, kwam ik vaker op de Bruul endus ook in YR. Ondertussen ben ik daar duidelijk ook een gekend gezicht, want ze onthouden mijn YR-craves! Zo weet die ene leuke verkoopster dat ik altijd linea recta naar het rek met de Plaisirs Nature loop, om te kijken of er nieuwe (mini)eau de toilettes zijn (of gewoon om zéker te zijn dat ik ze allemaal heb). Dan komt zij vrolijk naar me toe, klampt me aan en zegt enthousiast wanneer de LE's uitkomen. Laatste keer ging het nog een stap verder: de LE lag al in stock in  het magazijn. Zij kwam naar me toe met een wit strookje en liet me er aan ruiken. Appelkaneelgeur. 'De LE die pas 19 november in de winkelrekken komt. Maar jij mag er al eentje aankopen.' 
YAAAAAY! Echt zo leuk! Oké, het gaat om een mini-ruiktnaareten-parfum, maar toch! Dus ik dacht, ik zal het eens laten zien. Dit zou de winter-LE moeten voorstellen, appelkaneel. Er staat appel, maar doordat het een bruine verpakking is, doet het mij toch denken aan de combinatie appel-kaneel. Wanneer ik de geur ruik, doet het er mij ook aan denken. Aan koude winterdagen terwijl je chill in de zetel een kommetje warme appel met kaneel aan het eten bent. 

POMME DELICE Les Plaisirs Nature - vanaf 19 november bij Yves Rocher

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something