donderdag 8 november 2012

NOTD - How I Matt Your Mother

Ik wilde dit lakje niet zozeer om de kleur, eerder om zijn naam. Als HIMYM kijker kon ik dit toch echt niet laten liggen? JK, paars is gewoon een awesome kleur. Al vind ik het, naar mijn gevoel, geen typische herfstkleur. Maar wie ben ik om daar over te spreken hé? Paars is, afhankelijk van zijn kleuronderoon, een allerseizoenskleur. Zélfs in de zomer (there, I said it). Maar nu genoeg over paars. Ik heb gemerkt dat ik ook te veel nagellakjes koop van Catrice. En nu ik voltijds werk mag ik toch een paar eurocent meer uitgeven aan lakjes, denk ik dan. We zien wel! Want door mijn werk mag/kan ik geen nagellak meer dragen doordeweeks. Hygiënevoorschriften en streng toeziend diensthoofd enzo! Het is wel zo: nu ik geen nagellak mag dragen op het werk, wil ik het juist meer doen. Want dingen die niet mogen, zijn zoveel leuker en spannender. Ook al gaat het over nagellak. Paarse nagellak. En How I Met Your Mother (hoe grappig was die nieuwe aflevering van maandag?! BROVER ♥).

How I Matt Your Mother

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something