maandag 3 december 2012

BEAUTY - GOSH Intense Eye liner Pen Black

Wat betreft Gosh en hun eyeliners; perfecto's! Al jàrenlang gebruik ik de andere stylo ligneur, zo'n beetje mijn holy grail der eyeliners. Waterproof, intense pigmentatie, makkelijk om fijne lijntjes mee te trekken, makkelijk afhaalbaar 'savonds. Deze eyeliner pen heeft het ook allemaal, maar nét iets anders. 



Zoals je ziet heeft deze eyeliner een vilten tip, welke je niet moet dippen (in tegenstelling tot de stylo ligneur), wat praktisch gezien ook handig is. Een nadeel is dan weer dat deze sneller zouden uitdrogen. I gotta say: laat hem niet te lang open staan of je hebt het inderdaad zitten. Ondertussen gebruik ik deze al 3 weken en gij smeert nog gelijk olie. Als je de tip bekijkt, weet je ook dat je hier mee erg fijne lijntjes kunt maken. Geef mij maar goed dikke lijnen!


Zoals hier! Hij blijft erg goed zitten, al moet je na een regen of huilbui toch eens gaan checken in de spiegel. Bij mij was het een beetje uitgelopen in de binnenhoek van mijn oog, maar de rest zat nog pico bello. Maardus, is dit mijn nieuwe holy grail of zijn alle eyeliners van gosh holy grails? Sadly not all of 'em, maar daar kom ik later nog eens op terug (Gosh heeft veel eyeliners in het assortiment!)

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something