dinsdag 4 december 2012

Converse All Stars VS Vans Era

Ik heb (altijd hoor!) nieuwe schoenen nodig. Serieus, ik heb geen deftige sneakers meer staan. Mijn vaste aankoop elk anderhalf jaar zijn nieuwe zwarte Converse All Stars. Lekker vertrouwd, never out of style. Het paar met moddersporen en gaten langs de zijkanten die in mijn kast liggen, zou ondertussen al mijn 5de zijn. Maar op een dag dacht ik: 'Tijd voor iets anders?' Mijn hart viel namelijk tegenwoordig voor de zwarte Vans. Maar sta ik er wel mee? Kan ik het combineren? Als het met de All Stars lukt, dan met deze zeker ook! Maar tot op de dag van vandaag blijf ik twijfelen. PRO-CONTIME. ALL STARS VERSUS VANS.


CONVERSE ALL STARS


Bron: Zalando
PRO

  • Vertrouwd
  • Staat bij alles
  • Prijs: €60
  • De 'kraag' is hoog en de sokken zullen niet zichtbaar zijn

CONTRA

  • Al vaak gedragen, tijd voor iets nieuws?
  • Op uitgekeken
  • Staat ook bij veel broeken en rokken




VANS ERA
Bron: Zalando
PRO

  • Ik wil iets nieuws!
  • Le boyfriend likes them more
  • Qua kleur geen verandering

CONTRA

  • Prijs: €70
  • De 'kraag' lijkt nogal laag te zijn, waardoor de sokken in je schoenen zichtbaar zijn.

What to choose what to choose? Help me out please! Ik heb bedenktijd tot zaterdag 8/12!

Cheers!
Sanja ♥




0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something