dinsdag 5 februari 2013

BEAUTY - of the month January

Zo'n beauty-freak ben ik nu ook weer niet, maar het aankopen ervan is zoals Maoam-snoepjes: je kan er niet genoeg van krijgen. 


De zwarte mascara in fel roze verpakking heb ik rond de feestdagen gekregen bij Yves Rocher. Pas enkele dagen geleden ben ik hem beginnen gebruiken, ter reserve van mijn routine mascara van Clinique. Sindsdien breng ik hem elke dag aan en laat ik de andere links liggen. Heeft een gemiddeld risico voor spinnenpoten, maar des te meer ook voor lange wimpers. Ain't that what we want? YVES ROCHER - LASH PLUMPING MASCARA
Rechts zie je een van de eyeliner pens van GOSH. Ik heb geen idee of deze ondertussen uit het assortiment is, aangezien het weer uitverkoop was. Deze pen heb ik ook in de kleur zwart en ben er wijselijk tevreden over. (klik hier voor de review). Groen is perfect draagbaar voor op kantoor (of zoals ik: in het ziekenhuis) GOSH - 04 DARK GREEN


 More Yves Rocher! Ik zocht nieuwe huidverzorging en kwam uit bij deze 2 producten van Hydra Végétal. De toner gebruik ik meestal 's morgens maar ook 's avonds. De crème enkel 's avonds. Soft skin, I haz! YVES ROCHER - HYDRA VEGETAL CREME & TONER


Dit was de kerstcadeau die ik kreeg van mijn schoonvader aka notso secret santa. De body polish gebruik ik om mee te nemen op logé, zodat ik mij kan wassen. Maar ik gebruik hem evengoed 's morgens thuis voor de kattewaskes. De shower gel is dan weer goed voor de grote waskes. Smijt daarna nog eens een goeie klont body butter over je lijf en je bent de vanilleplant zelve. I love smelling like vanilla pudding (almost ate some of the shower gel when I was not that awake). THE BODY SHOP - VANILLA BLISS


'Iedereen staat met rode lipstick!', schreeuwde Vera Camilla. Dus iedereen naar de store voor alle mogelijke tinten red lipstick in huis te halen. RIMMEL - TEMPTATION
Omdat ik geen duidelijke liplijnen heb, kocht ik er een lipliner bij. Man, man, ik wilde hiervan foto's posten maar ik heb het toch niet gedaan. Zulke scheve lijnen! Nog veel te oefenen... But still have an hot ass red lipstick in tha pocket. CATRICE - READ MY LIPS!

Wat waren jouw favoriete aankopen in januari? Iets gescoord in de solden?
Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something