woensdag 20 februari 2013

NEW - Large t-shirt en tops

Neen, mijn kledingmaat is geen L, ik heb het over de online webshop Large. Na een heel lange tijd heb ik besloten nog eens iets te bestellen via Large. Minstens de helft ervan moest, van mezelf, bandmerch zijn. Ik heb betaald met online bankieren en laten afleveren bij een Kiala punt (vlak aan het station, dus lekker gemakkelijk af te halen wanneer ik van 't werk kom). In minder dan een week tijd had ik mijn bestelling. Zeet tevreden!

T-shirt met X-Ray en hart. De mouwen zijn wat aan de korte en strakke kant, maar niet storend. De lengte is goed genoeg. De bedrukking is heel netjes! Heb er al veel complimenten over ontvangen, yay!


En 2 tops: Black Sabbath en Volbeat. Deze tops komen eerder wel kort. Bovendien vind ik dat tops wel een beetje... open mogen zijn! De hals zit zo hoog dat het juist deftig genoeg is voor op 't werk te dragen. Ik ga toch eens kijken op het internet naar DIY knipknip. Of gewoon knip knip bredere hals. 

Alles van Large.be

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something