maandag 25 maart 2013

SHOES - Vans LPE black


EN EINDELIJK waren we/was ik tot een beslissing gekomen: ik heb de zwarteVans LPE gekocht en niet de Converse All Stars. Wat zeg je? Iedereen draagt Vans, zo'n bigadeal is het toch niet? Wel, zeg dat maar niet aan iemand die al 10 jaar aan een stuk All Stars draagt, NAH! 
Lees verder:



Weet je, ik was naar de gewone schoenwinkel gelopen om te passen. Ik kon mijn ogen niet geloven, er waren zoveel verschillende soorten zwarte Vans! Het leken wel 3 paar dezelfde :) volgens de verkoopster lag het verschil in de dikte van zool en de naden. Alrighty then.


Ik paste elk van de drie soorten Vans, en uiteindelijk koos ik voor het paar dat mij het meest beviel: Vans LPE. Vraag me niet hoe en waarom, deze keer koos ik op gevoel. Maat 39 was er niet meer, dus heb ik deze babies online besteld. 

Met dit winters weer heb ik ze nog niet letterlijk en figuurlijk uit de kast kunnen halen. Dit lijken me heerlijke schoenen om te dragen bij goed en slecht lenteweer. Zolang het maar niet doornat is (ik heb een hékel aan kletsnatte sneakers!). Inlopen hoeft niet en na een tweetal keer te dragen sqeaken ze ook niet meer alsof ik Octo heet. Ze zijn te combineren met alles: rokjes, broeken, panties, leggings, ... en omdat ik altijd voor zwarte sneakers kies, zijn de kleurencombinaties bijna oneindig. 

Ziezo, net zoals de rest van de wereldbevolking heb ik me deze schoenen maar ook aangeschaft. En ze gaan nog van pas komen, want op mijn nieuwe job (starting 3 april!) kan je maar beter comfortabele schoenen dragen ;) 

I love Vans!

Cheers!
Sanja ♥



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something