maandag 1 april 2013

BEAUTY - of the month March

Alweer een nieuwe beauty - of the month. Helaas heb ik in maart precies niet veel gescoord! Waarschijnlijk omdat ik al zo goed 'voorzien' was vorige maand. En omdat ik niet veel tijd had om naar de winkels te gaan.


De LE MAC-producten kreeg ik van mijn petekind voor de Nieuwjaarsbrief. Archies' Girls ken ik niet, maar de verpakkingen zien er wel leuk uit zo met deze cartoons. Omdat mijn petekind (of beter gezegd: zijn moeder) weet dat ik van eyeliner houd, heeft zij er twee van meegenomen en een mascara. De eyeliners zijn oh zo vettig! ZO vettig dat zij amper deftig te 'slijpen' zijn en je dus dàt effect krijgt. Niet zo aantrekkelijk meer hé? Maar over de werking ben ik wel helemaal te spreken. Beide eyeliners zijn enorm gepigmenteerd en bevatten subtiele glitters. Blijft mooi op zijn plek zitten tot het einde van de avond, zolang je maar een primer gebruikt. Op de nieuwe foto rechts heb ik de blauwe eyeliner aangebracht. De mascara heb ik niet echt commentaar over. Mascara vind ik moeilijk te reviewen, ik ben al content genoeg wanneer mijn blonde wimpers in het zwart gedrapeerd worden. M.A.C. - PEARLGLIDE INTENSE EYE LINER PETROL BLUE & BLACK SWAN + BAD BAD BLACK MASCARA

Skin producten die ik voordien niet gebruikte. Ik hoorde dat compact powder je look nét iets meer kon afmaken, dus nam ik de lichtste versie mee. Over transulente poeder hoorde ik dan weer dat deze als primer kon dienen. Niet alleen voor je gezicht maar ook als primer op je oogleden voor oogschaduw en (kohl) eyeliner. Seems good to me! CATRICE - TRANSLUCENT LOOSE POWDER + SKIN FINISH 010 TRANSPARENT

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something