vrijdag 5 april 2013

NEW - Dino Hood

'Laten we een lekkere warme trui kopen!' zei ik steevast toen die eerste zonnestralen erdoor kwamen. Nee hoor, natuurlijk niet om die reden. Maar toen ik deze trui zag op Large.com wilde ik 'm gewoon hebben! 


De trui is lekker zacht (fleece!) maar zorgt bij momenten wel voor een statisch effect. Note: de trui stopt bij de groene band daarvanonder. Doordat ik een zwart rokje aanheb lijkt het alsof het toch nog langer is.

Wat is nu een Dino Hood? Wel, de stekels of de hoorns for starters. Zowel op de kap als op de rug heb je twee rijen met groene hoorns, ook gemaakt van fleece-stof en welke een heel leuk extra'ke geeft aan de trui. 


En wanneer je de kap (die best groot is) op zet, heb je vanvoor een rij tanden. Ook twee ogen worden zichtbaar. De oogbollen zitten verstopt, maar je kan de stof een beetje manipuleren zodat je het volledig oog ziet. 
Duimgaten! Dit was voor mij niet echt een prioriteit, want ik steek mijn duimen er niet door als ik er niet aan denk. Maar hey, het heeft wel iets.
Ik denk dat dit echt mijn nieuwe favoriete trui is! Hij is aangenaam om aan te hebben op koude dagen en ik denk zelfs ook 's avonds in de zomer. I like iiiit! 

Dino Hood - Cupcake Cult

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Feel free to leave something