woensdag 10 april 2013

NEW - mutsen

Hay! Zoals jullie misschien al weten heb ik een zwak voor mutsen. Waarom? Geen idee! Ik zie een muts - liefst zo'n raar mogelijke- en die moet ik gewoon hebben. Ik moest voor mijn werk in Herentals zijn op een vrijdag, toevallig was het daar markt. Ik had nog tijd vooraleer ik mijn trein moest nemen, dus ging ik eens kijken in de kramen. Normaal ben ik geen marktpersoon. Op de markt van Mechelen ga ik af en toe op zaterdag eens mijn kilo vanillewafelkes halen bij de Mario en daar blijft het bij. Maar een kraam vol mutsen, nope, dat kan ik niet weerstaan. Buit: 2 mutsen voor 10 euro, YEAH! Dus ja: nu sta ik daar met twee mutsen in de volle zon te poseren. LOGICA. 



Hoe gaat jullie 2de week paasvakantie? Nog wild plans voor het weer zwoegen is op school/werk? 

Cheers!
Sanja ♥



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something