maandag 8 april 2013

SHOES - Dr. Martens 1460 High

En bij deze meld ik u de geboorte van mijn 5de paar Dr. Martens! ... oké dit mag je best met een korrel zout nemen hoor. Of nee, ik hou te veel van Dr. Martens dat ik ze begin te bekijken als mijn eigen kinderen. Ik probeer me klaar te maken op een zachtwarme maar stilkoude lente endus zocht ik een geschikt paar schoenen. Wat anders dan Dr. Martens als seizoenoverschrijdendpassendschoeisel?


 Ze zien er nog zo onaangeraakt uit! Het paarse in combinatie met de gele stiksels vind ik gewoonweg prachtig. Subtiele colorblocking? Ik heb gehoord dat heel wat mensen moeite hebben om Dr. Martens in te lopen, maar ik vind persoonlijk dat het vlot gaat. In het begin loopt het heel stroef omdat het redelijk stevig leer is. Een drietal dagen lang heb ik ze gedragen in het ziekenhuis, waar ik toch wel vaak rondliep en trappen moest doen, daarna waren ze voldoende ingelopen. 






Deze gele veters zaten bij de schoenen in de doos, maar ik ben niet van plan de zwarte veters te verwisselen met de gele. Too much yellow will kill you.

Dr. Martens - 1460 High plum

Heb je vragen i.v.m. het aankopen/inlopen/kiezen/waarbesttekopen van Dr. Martens, aarzel niet om een comment achter te laten! :) 

Cheers!
Sanja ♥




0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something