woensdag 1 mei 2013

BEAUTY - of the month April

Haaa, is april alweer voorbijgevlogen? Voor we het weten zitten we terug met onze tenen in de sneeuw. Deze maand heb ik weer wat spullen gekocht, voor in die ene kast in de badkamer. Frisse zomergeuren en irritatie bij het uitzoeken van een nieuwe foundation, sinds Catrice mijn vaste uit het assortiment gehaald heeft. Pijn in het hart is aanwezig.

Ik heb een 'werkparfum'. Parfum, of eau de toilette. In ieder geval; een 'geurtje'. Een die net happy opvalt en toch niet te zwaar is, want je bent op het werk en moet deftig blijven. Voordien was mijn werkparfum White Musk van The Body Shop, die -symbolisch genoeg- net opgemaakt was toen het contract op mijn vorige job eindigde. Dus, nieuwe job, nieuwe geur. Met mijn bloesempunten bij Yves Rocher heb ik Flowerparty gekozen. Oké, dit klinkt alles behalve een daily perfume, maar subtiel lekkergeurend is hij wel. Een typische lentegeur die mij doet denken aan hippietuinfeestjes naast een veld vol bloemen in alle kleuren. Zonder kampvuur, zonder hatelijke kampvuurliedjes. YVES ROCHER - FLOWERPARTY

Wit, witter, witst. Drie woorden om mijn onderbenen te beschrijven. In de zomer kleurt mijn huid mooi bronsbruin, maar mijn onderbenen? Niet. Gelukkig vond ik de ultieme valsspelerij bij Yves Rocher om diezelfde kleur te bekomen. Scrub die benen en smeer het uit met behulp van een washandje. Geen orange toestanden met deze king. In love! YVES ROCHER - GOLDEN LEGS SELF-TANNER
Indien jullie mijn blog al een tijdje volgen, dan weten jullie dat ik elk uiterst seizoen een favorite geurtje heb en die het hele seizoen door gebruik. Afgelopen winter was dit vanillegeur en vorige zomer kokos - denk ik. Deze zomer wordt citroen dé geur. En waar kan ik beter starten dan bij douchegel? Heerlijk ruiken naar citroen? JA! Zuur zijn zoals een citroen? Nee liever niet. THE BODY SHOP - SWEET LEMON SHOWER GEL

Het lijkt een dessert en zo ruikt het ook! De allereerste keer ik Lemony Flutter onder mijn neus kreeg, moest ik me bedwingen om deze niet op te eten. Braaf smeren op de nagelriemen, zo moet dat. Nu ik dagelijks plastieken handschoenen moet dragen endus héél snel droge handen krijg, smeer ik de Flutter rijkelijk. En zou het ook de muggen op een afstand houden? LUSH - LEMONY FLUTTER
Gedaan ermee om bij vervelende lipvellekes de tandenborstel boven te halen en met deze over je lippen te schuren. Ik hou van deze mierzoete scrub! LUSH - BUBBLEGUM LIP SCRUB

Gebruik jij ook een van deze producten? Ben je er zelf tevreden van?
Cheers!

Sanja ♥


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something