woensdag 8 mei 2013

OUTFIT - Hunters will be hunted



Mijn volgende doel: op zoek naar een goede fotocamera en ermee leren fotograferen. Momenteel gebruik ik nog altijd mijn compacte camera, maar die geeft niet zo'n goede resultaten. Bij deze stel ik ook een vacature open voor fotograaf, want een statief is toch niet hetzelfde. Oh, en mijn froe ligt er weer friggin' ugly bij! Too lazy voor bij te laten knippen, te onhandig om dit zelf te doen. Ik vind er telkens niets beter op dan deze gewoon naar achter te gooien en vast te spelden met een schuifspeld. En ik heb froe-nachtmerries overgehouden nadat ik deze als enthousiaste 6-jarige zelf knipte. Better find some time soon.


Oeh en check deze nieuwe clip van Heaven Shall Burn ♥ (GRASPOP here I come)

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something