maandag 10 juni 2013

STYLING - Eyeball Snitch


Voor jullie en mezelf heb ik deze outfit samengesteld, alles is van de online shop Romwe. Uiteraard ben ik helemaal gezwicht voor het rokje met de oogballen op, die verdacht veel weghebben van een golden snitch uit de Harry Potter boeken! ♥ De blauwe skeleton hands matchen met de blauwe iris van de oogballen.

Donderdag namiddag, na mijn ochtendtoer, heb ik een afspraak met een fitnessinstructeur in de plaatselijke fitness. Ik had bij een wedstrijd de troostprijs gewonnen (naast een jaar gratis fitness gegrepen, boehoe!), welke inhoudt dat ik 1 dag volledig gratis gebruik mag maken van hun arrangementen. K'zen eens benieuwd.

Wat vinden jullie van de bijeengesprokkelde outfit? ^-^
Cheers!
Sanja ♥


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something