donderdag 25 juli 2013

UPDATE - zomer

Momenteel adem ik in en uit, om stof weg te blazen van mijn blog. Ik zwaai tevergeefs mijn handen in de grijze lucht en... HEY DAAR! Ik had weer eens een blogpauze ingepland, want... life happens. En dan is dat moment er weer dat ik mijn reanimatie-kit bovenhaal en de blog weer tot leven wek.

Laatst had ik jullie verteld dat mijn vriend en ik een appartement gevonden hebben in Mechelen. Wel, de instapdatum komt dichter en dichterbij dus we zijn bezig met de nodige voorbereidingen; verzekering, meubelen, afwas-afspraken (jep, dat is nodig!), welke gas- en elektriciteitsleverancier we gaan nemen, of we bamboe op het terras gaan zetten, ... Er komt wat bij kijken, maar het is erg spannend! Eergisteren ben ik ook de wasmachine gaan bestellen. Guinea Pigjes gaan we voorlopig nog niet in huis nemen... Morgen vind onze 2de 'uitstap' naar de Ikea plaats. Er wordt weleens gefluisterd over 'een relatietest'. Well, bring it on!

Ik hoop dat ik een blogplaatske vind in het appartement, want thuis (bij mijn ouders) vond ik het geen aangename plaats meer om te bloggen. Om dit te verbeteren had ik al een vroege verjaardagscadeau op mijn wishlist staan; een Sony NEX3N! Die had ik aangekocht toen ik voor mijn wasmachien ging kijken. Al een tijdje had ik het idee om een nieuwe camera aan te kopen; net dat ietsje meer dan een compacte camera, maar nog geen kanonne Canon duizendenzoveel-D. Sony Nex is daarom het fototoestel dat ik zocht. Momenteel ben ik het nog allemaal aan het uitzoeken (ik ben het type dat de hele handleiding van onder tot boven uitleest). 2de plan zijn studiolampen, zodat ik 's avonds of bij zeer bewolkt weer ook kan fotograferen en/of filmen. Ja hoor, filmen!

Binnenkort heb ik een blog extra! Wie, wat, hoe, waar, wanneer vertel ik later pas! ;) Ik zal er in ieder geval geen doekjes om winden...

Seconds before crushing a spider? Of diepzinning naar beneden kijken? WAT WAS IK KWIJT?!

Zo, hoe is jullie zomer tot nu toe? Op reis geweest? Solden gedaan? Begonnen aan de 2de zit? Tell me all about it in the comments box! ^-^

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something