maandag 26 augustus 2013

BLACK MILK CLOTHING - RIBS BLACK SWIMSUIT

Ooit heb ik Black Milk ontdekt via de site 9gag, die een foto postte van de Muscle Leggings. Sindsdien was ik helemaal mee in the vibe of nylon and lycra. Indien je hen niet kent: kledij met een pikant prijskaartje, maar waarbij prijs/kwaliteit echt naar waarheid is. Oh, en super awesome prints. Denk: leggings, rokken, bodysuits, kleedjes, etc.


Na al twee leggings in mijn bezit te hebben (de -al genoemde- muscle leggings en zombie leggings), wilde ik eens naar andere stuks zien. Zo'n zwempak zag ik wel zitten, gezien de zomer naderde. Ondertussen heb ik deze al een paar maanden in mijn kast hangen maar heb ik nog niet de tijd gehad om te laten zien. Omdat ik een M heb qua leggings heb ik ook een M gekocht in swimsuit. Deze past weer goed aan, maar toch bekijk ik de maattabel goed na. Hij zit erg comfortabel (ook dààr) en de stof schuift niet irritant tegen je huid aan. De stof is eigenlijk helemaal typisch 'badpakstof', om maar even te vergelijken. Maarre... sinds ik dit stuk in mijn kast heb hangen, heb ik 'm nog niet aangedaan om effectief mee te gaan zwemmen. BM blijft prijzig en ik wil geen risico's nemen om deze (te) snel te slijten. Gelukkig kan je het ook gewoon in outfit aandoen, met een short of rok, als een bodysuit. 




Via blackmilkclothing.com

Cheers!
Sanja Sharkie ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something