dinsdag 13 augustus 2013

MUSIC - APPLAUSE by LADY GAGA

Als Little Monster kon ik het niet laten om hier een post over te maken; Gaga brengt de eerste single van haar 4de studioalbum ARTPOP uit: Applause. Vroeger dan verwacht, we moesten theoretisch gezien nog wachten tot 19 augustus voor de eerste noten te beluisteren. Helaas werden er leaks gevonden van Applause, in slechte kwaliteit. Gaga was not amused en bracht de single dan maar ineens uit. In betere kwaliteit. 
Bij het beluisteren van de eerste keer had ik een 'Born This Way' gevoel: ik was er niet meteen weg van. Ik vond het simpele pop, simpele beats, simpele lyrics. Maar beluister het 3 of 100 keer en je bent meteen mee. En dan bedoel ik al zingend in de douche (applausje voor jezelf en je zangkunsten!), al dansend in mijn auto (ja dat is mogelijk) en het deuntje is er zo een die een hele dag in je hoofd blijft zitten. 
I love it en ik ben benieuwd naar het hele ARTPOP (mind the caps) album. Dit mag voor haar een opkikker zijn na de heupoperatie die ze heeft ondergaan en daardoor de Born This Way tour heeft moeten cancellen. GO GAGA!


Wat vinden jullie van Applause? En van Gaga's muziek in het algemeen? 

Cheers/PAWS UP!
Sanja ♥


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something