dinsdag 20 augustus 2013

NEW - BLUE COLLARED SHIRT



Hemdjes; draag ze los, knoop ze deftig dicht. Gebruik het bij koud weer als extra onderlaagje en leg er bij warm weer een knoop in.  Genoeg mogelijkheden om ze het hele jaar door aan te doen. Het liefst zie ik geruiten hemdjes dan 1-kleurigen, maar op dat vlak ben ik erg kieskeurig: de-kleuren-moeten-GOED-zijn! Zo liet ik dat ene hemdje met de combinatie geel en rood toch hangen in het rek... Of geel en groen. (OF ik haat de kleur geel). Nu, lichtblauw-donkerblauw, dat klinkt en oogt zeker toch niet slecht. Daarbij had ik eindelijk een kledingstuk dat bij mijn sneakers paste. 


(Noot: ik heb wel een BH aan...)

(Bekijk de unboxing video van deze schoenen HIER *klik*)



 Van H&M.

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something