maandag 12 augustus 2013

SHOES - EVEN&ODD BOOTS

Ik had meer verwacht van deze schoenen, toen ik ze online zag. Piramide spikes, de kleur, ... Voor die (sale) prijs kan ik niet sukkelen, dacht ik, en hup ze gingen de winkelmand in. Helaas ogen ze zoals op de foto: plastiek en goedkoop. Maar omdat ik diep binnenin een stuk positivo heb zitten, heb ik besloten om deze op het werk te dragen. Ik had toch schoenen nodig die iets warmer zijn dan sneakers en kapot mogen gaan zonder ik me er schuldig bij voel. Sinds het warme weer draag ik al elke dag mijn zwarte VANS tijdens het werk, en deze beginnen (nu al!) te slijten. Erg jammer! Schoenen gaan snel kapot wanneer je ze dagelijks aandoet.
Maar goed, in de herfst zal ik dus in "stijlvolle", cheap ass style botten gaan werken. En als ze in frennen uiteen hangen, zal ik er stiekem toch niet rouwig om zijn om deze richting vuilbak te gooien. 






Besteld via Zalando.

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something