woensdag 25 september 2013

NEW - ERLENMEYER MAATBEKER

Alleen gaan wonen, dat betekent: get ALL the kitchen equipment! Daarvoor ben ik langs Ikea te gaan, voor spatels voor een euro. Zoek maar eens iets dat niet van Ikea komt. Tot we de spullen aan het opbergen waren in de keuken. Waar is die maatbeker? -'Geen idee'.Whaaat, verloren geraakt?! Nu, een maatbeker is niet zoals een eierscheider, die heb je wel heel vaak nodig. Dus ik mijn fiets op naar de winkel voor een nieuwe maatbeker. Kom ik daar wel iets leuks tegen zeker... Een Erlenmeyer maatbeker! Nope, er schuilt geen laborante in mij (wel een zwak voor leuke keukenaccessoires), deze moest ik gewoon hebben. In principe is hij vooral bedoeld om sauzen en vinaigrettes te maken door de ingrediĆ«nten te mengen in de erlenmeyer. Hij kan ook in de microgolfoven. Ik heb ook een 'gewone' plastieken maatbeker gekocht, die had een teut om te kunnen gieten. 









Bij Blokker.

Hebben jullie ook een zwak voor zulke keukenspullen?

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something