maandag 16 september 2013

NEW - RITUALS LOTUS SECRET

Zo'n typische huisgeur. Dat wil ik. Ik wil thuiskomen, de plaatselijke lucht opsnuiven en denken "Aaah."
Mijn mama had geurstokken, van Rituals, gezet in haar living. Super goed ruiken, jawadde. Vandaag koos ik mijn eigen geur voor in de living. Vriendlief zei dat ik alleen mocht gaan kiezen, zolang het niet stinkt. Maar wat is volgens een man nu 'stinken'? Ik kwam daarom thuis met een veilige geur: Lotus secret met white lotus en Yi Yi Ren. Ik had er al een 'mist' van staan, dat dezelfde geur was. En die vond Vriendlief gelukkig niet slecht. Aangezien hij hier ook leeft. 
De bedoeling van deze geurstokken is dat je het in de bijhorende fles met geurvloeistof zet, het ergens in huis plaatst, en langzaamaan de geur verspreid. Het is geen al te sterke geur, heel subtiel. En maar goed ook. Hij zou ongeveer 3 maanden geur afgeven.






Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something