zaterdag 19 oktober 2013

KITCHEN MADNESS - Pompoentaart

De pompoenen schieten de grond uit, recht de winkels en de potten in. Pompoensoep eten wanneer de herfst binnensluipt is bijna traditie geworden. Het is seizoensgebonden en gezellig lekker. Toen mijn schoonmama me een pompoen in de schoot wierp, was mijn eerste gedacht om er soep van te maken. Maar toen las ik een interessant pompoenrecept op de site van Baked Louie's. Hij post regelmatig gerechten en gebak met zo'n oprecht mooie foto's dat je niets anders kan doen dan... gewoon zelf aan de slag gaan! Ik was zeer benieuwd naar hoe pompoentaart precies zou smaken...

 Deel 1

Deel 2 
Deel 3!

Nee hoor, natuurlijk zijn er nog andere stappen die je moet ondernemen om een afgewerkte pompoentaart te bekomen. Lees het hele recept (en bekijk de mooiere foto's) op de site van Baked Louie's: Pumpkin Pie
De taart is opzich héérlijk, zoals je ziet op de laatste foto gingen mijn vriend en ik ervan genieten met een tas thee. Smakelijk! 

Cheers!
Sanja ♥



0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something