maandag 28 oktober 2013

OUTFIT - EYEBALL LEGGINGS

Wie eyeballs zegt in een zin, bedoelt eigenlijk vivlasanja. (Gedeedelijk) grapke natuurlijk. Als logo van de site kunnen oogballen accessoires, alsook kledij, niet ontbreken in mijn kast. Tot voor kort vond ik enkel eyeball leggings op eBay, allemaal onesize. Vertaal onesize op eBay maar als XXS ofzo. Op de foto zag ik een fijn aziatisch meisje met de leggings aan en dan dacht ik '...No way in HELL dat ik daar ooit ingeraak.' Geen eyeball leggings voor mij dus. Tot ik een jurkje bestelde op Boohoo en een kijkje ging nemen bij de leggings. Ja hoor, eyeballs! In normale maten! Hup de winkelwagen in. Ik ben altijd benieuwd naar de kwaliteit van leggings en bij deze van Boohoo ben ik zeker niet ontevreden. De stof rekt wel uit en het partoon vervaagt een beetje, maar niet zoveel dat het opvalt (zie laatste foto). 









HOT DOG LEGS TIME


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something