zaterdag 30 november 2013

LIEBSTER AWARD


Ik ben genomineerd voor de Liebster Award door Eline van Quips and Scribbles! Super lief! De bedoeling is dat je bloggers met minder dan 200 volgers een duwtje in de rug geeft door deze award. Ik zit inderdaad nog lang niet aan 200 volgers, maar ik ben zeker happy met mijn 34 volgers via Blogger en 29 volgers via Bloglovin', bij deze: THANK YOU ALL! ♥ 
Eline heeft mij 10 zelfopgemaakte vragen klaargezet, welke ik hieronder met plezier ga beantwoorden. Daarna is het aan mij om 10 andere bloggers die ik volg, te nomineren en vragen te stellen. Here we go!

1. Welk advies geef je aan beginnende bloggers?
Wees jezelf en doe wat je zelf wilt doen met jouw blog. 

2. Heb je ooit al gemene reacties gehad op je blog?
Neen, gelukkig niet!

3. Hoe verslaafd ben je aan je blog op een schaal van 1 tot 10?
Ik geef het een 5. Ik blog niet dagelijks, maar denk er wel veel aan! ('Oh dit komt op de blog')

4. Wat is de url van jouw favoriete blog?
Dat is een moeilijke! Maar als ik toch een all time favorite moet kiezen, dan is het zeker en vast rocknrollerr. Jenny is heel down to earth, grappig en heeft een stijl om U tegen te zeggen. 

5. Waarom ben je gestart met bloggen?
Het leek me gewoon leuk en creatief!

6. Heb je zin in de feestdagen (Sinterklaas, Kerstmis, Oud&Nieuw)?
Sinterklaas niet echt. Met Kerstmis ben ik graag bij mijn familie en hou veel van de sfeer die er dan is. Met Oudjaar vier ik de verjaardag van mijn beste vriendin, dat is ook leuk! 

7. Wat staat op je verlanglijstje voor de feestdagen?
Black Milk! 

8. Als je voor één dag je leven mocht ruilen met iemand anders, wie zou je dan zijn?
Lady Gaga, sowieso! Al is het maar voor eens een perfect lichaam te hebben, hehe. Verder wil ik al haar outfits eens uitproberen en luidkeels BAD ROMANCE zingen zonder valse noot.

9. Op welke prestatie ben je het meest trots?
Mijn diploma Verpleegkundige. Zweet, bloed en tranen. Ook van patiënten.

10. Heb je de liefde van je leven al ontmoet?
Jazeker! Op de blog benoem ik hem als 'de Jezus' met zijn baard en lange haren. Ondertussen hebben we al 6,5 jaar verkering en is hij de liefde van mijn leven. We zijn elkaars beste vrienden.


Dankjewel Eline! 
De blogs die ik volg en wil nomineren zijn de volgende:
5. ELLEN


en de vragen zijn:

1. Hoe ben je op de huidige naam van je blog gekomen? Was dit je eerste keuze?
2. Wat denk jij dat het geheime ingrediënt van Coca Cola is?
3. Wat is jouw guilty pleasure?
4. Welke band of DJ speelt op repeat in jouw muzieklijst?
5. Welk mode accessoire heb je altijd willen hebben maar heb je toch niet in huis?
6. Wat is momenteel jouw favoriete TV-serie en waarom?
7. Welk parfum is jouw geur? Of wissel je dagelijks af?
8. Als je vlak na het ontwaken maar één ding mag doen op vlak van beauty voor je de deur uitgaat, wat zou dat zijn? 
9. Welk(e) festival(s) wil je dit jaar zeker doen?
10. Hoeveel invloed heeft je blog op jou en andersom? 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something