donderdag 20 februari 2014

IZZY PULL ON BOOT

Ik heb een zoveelste nieuwe liefde ontdekt, dubbel zelfs! 1) De lompe dikke hak, en 2) Pull on boots. 

'Hoezo een brede hak? Kan je dan niet op flinterdunne exemplaren stappen dan?'
Ik? Jawel hoor! Maar ik zou graag met hakken ook op kasseien willen wandelen.
'Pull on boot? Kan je geen veters knopen ofzo?'
Ik? Jawel hoor! Maar dat spaart me alweer een minuut aan veters knopen uit. En door de elasticiteit zit de schoen ook beter rond mijn voet.





Er werd me al porrend toegefluisterd dat brede hakken helemaal niet zo elegant zijn als dunnere hakken. Dit is niet waar, vind ik zelf (anders zou ik ze ook niet in huis halen)
Wat wel waar is: ze geven soms een vals gevoel van 'veiligheid'. Nog steeds oppassen dus wanneer je met deze schoenen een sprintje durft te zetten om de bus te halen. 


Van: Boohoo.com

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something