donderdag 27 maart 2014

EYEBALL CROP TOP + VELVET BLACK WOOD CHUCKS




Vandaag kreeg ik mijn bestelling van Boohoo binnen, daarin zat onder andere deze crop top met oogballen. Hij stond in sale dus laten liggen, no way. Een tijd geleden had ik, duidelijk van dezelfde stof, een legging aangekocht, check deze hier
WOODCHUUUCKS, deze liggen al sinds de temperaturen 'zakten' in mijn kast en ik was aan het wachten op een perfect moment om deze aan te doen. Waarom ik GEK ben van deze shorts: 

1) Ze verbergen/omlijnen perfect mijn curves. 
2) Ze zitten super comfortabel.
3) High waisted.
4) VELVET. 
5) Black Milk.

Dus, weg met die jeansshorts. *smijt ze symboliek de vuilnisbak in
Hello woodchucks. Leuk: ze hebben deze ook in rood/bordeaux. Indien interesse, snel zijn want ze zijn net limited verklaard! 

Eyeball crop top - Boohoo
Velvet Black Wood Chucks - Black Milk Clothing

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something