donderdag 20 maart 2014

HARRY POTTER T-SHIRT + MUG



So, I've been to London! Ik heb minder betaalbare Harry Potter spullen gevonden dan ik had gehoopt... Gelukkig heb ik toch twee items op de kop kunnen tikken; een tas en een t-shirt. Elk krak hetzelfde logo, wel een andere winkel. Er was zo'n lange rij bij voor een foto te nemen bij platform 9 3/4 dat ik het niet heb gedaan. Nota aan mezelf; er volgende keer om 5u 's morgens staan
Er was wel een Harry Potter shop vlak naast, dan ben ik daar maar gaan kijken. Eerst was ik gretig mijn winkelmandje aan het vullen, maar toen ik deftig naar de prijs keek heb ik 7/8 van de inhoud dan maar teruggelegd, uiteindelijk bleef de tas over. Eigenlijk kan ik nog altijd niet geloven dat de tas meer kostte dan de t-shirt, echt waar! But I love it. 


Tas: Harry Potter shop at King's Cross Station
T-shirt: Primark

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something