dinsdag 3 juni 2014

SANJA VERHUIST... mét de blog!

Wel, het is hier even stil geweest. En daar is een reden voor. Viva la Sanja bestaat al vele jaren en ik heb besloten om iets anders te gaan doen. Eerst en vooral wil ik al mijn volgers, of je mij nu van in het beginne volgt of sinds gisteren, bedanken voor het belezen en beluisteren van mijn beminde blog. Ik heb genoten van jullie lieve reacties! Dat gaf me ook een boost om te blijven doorgaan.

Maar toch mistte er iets.
Al een tijd zat ik met het idee om in het Engels te bloggen. Ik heb dit op Viva la Sanja geprobeerd, maar het klikte niet. Het idee bleef wel.
Ook wilde ik meer mogelijkheden hebben qua lay-out, want op Blogger blijft dit ook beperkt.

Om een lang verhaal kort te maken; ik ben een andere blog begonnen. Op Tumblr! Velen onder jullie zullen deze site kennen als 'reblog all the things' en inspiratieplaatjes. Of moodboard. Toch wilde ik hier verder met mijn blog. Hij werd gedoopt (met Desperados): SANJA SAPHENA.

Wat post ik: schoenen, kleedjes, mode, ideeën, ... Alles wat me daar omtrent mee bezig houdt. In English. Indien you like it, feel free to follow! Als je zelf Tumblr hebt, is dit easy peasy: klik op 'Follow' in de rechterbovenhoek van mijn blog.
Als je geen Tumblr hebt kan dit ook via Bloglovin', de updates worden dan daar weergegeven.

http://sanjasaphena.tumblr.com 


Merci iedereen! SEE YOU SOON? 

Cheers,
Sanja ...

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something