zaterdag 19 maart 2011

Review: TBS Cranberry Shimmer Body Butter

Een tijd geleden had ik enkele soldenkoopjes gedaan bij The Body Shop. Vandaag besloot ik een van deze aankopen te reviewen, namelijk: 

Ik had toen al gezegd dat hij shimmery is, de naam zegt ook al genoeg. Dit is een rasechte Body Butter van TBS: wrijft goed uit, lekkere geur, hydrateert. Welke geur heeft hij precies? Vergelijk het met een lichte zoete wijn.  Ik had me eens helemaal ingesmeerd ermee, mijn broer kwam iets later binnen en vroeg of er iemand 'een fles Kriek had laten vallen ofzo'. Bedankt voor de beschrijving, bro. Zoals ik al zei: deze butter wrijft ook goed uit, trekt snel in de huid, plakt niet. Voor mij al goed genoeg. Maar deze butter heeft iets extra: shimmer! Even kijken...

Mijn arm, NAAKT

Swatch

De shimmer
Too much? Geen zorgen, de glimglim is erg subtiel en zie je enkel wanneer je in zonlicht staat. 
De verpakking:

 Het is een ronde, 50 ml verpakking met draaideksel. Deze behoort bij de mini versies van de Body Shop en kost in totaal €5. Hoelang je ermee toekomst hangt er van af hoeveel je dagelijks/wekelijks/maandelijks smeert. 

Anyway: I love it! 

Zijn jullie ook verzot op Body Butter van TBS? Zou je deze kopen?

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something