donderdag 3 februari 2011

Knolleke

Vandaag liep ik langs een random bloemenwinkel en zag ik deze flinke bol/knol naar mij lonken:
Long story made short: hij staat nu op mijn bureau te lonken, morgen in een straaltje mooi zonlicht! Ik zet dit ook op mijn blog ten eerste: omdat ik dit super leuk vind, en ten tweede omdat deze knul de overgang tussen winter en lente representeert! Ik denk dat we allemaal nood hebben aan +15 graden meer buiten. Ik denk dat deze mooierd zal groeien tot een paarsblauwe tulp. We zullen zien!
Ik bedenk me net: ik ga hem cadeau geven aan mijn vriendje. Hij probeert namelijk al een paar maanden (tevergeefs) een plant te laten groeien. En deze knul heeft weinig zorg nodig. Wat de dame van de bloemenwinkel me zei:
- Buiten of binnen in het zonlicht zetten, nog geen water nodig
- Wanneer hij begint te bloeien, 1x per week een beetje water geven
en de rest had ik niet meer begrepen. 

Voor zo'n bol/knol heb ik €1,10 betaald. Ik vind het wel leuk om deze te hebben, iets zien groeien is altijd leuk! ^^


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something