zondag 27 maart 2011

The Look: Nurse

Bij mijn profiel hier rechts staat proud vermeld dat ik student verpleegkunde ben! Ik ben dol op het beroep in al zijn goede en minder goede kanten. Dus ik twijfel dan ook geen seconde over wat ik zou aandoen wanneer er een feestje in de buurt is met dresscode sexy uniform. Ik heb vorig jaar zo'n verpleegkostuum gekregen van m'n vriend, zo blij was ik! 

 Zo, dit ben ik in mijn outfit, inclusief kapje! Ik had helemaal niet veel tijd om foto's te nemen, dus ik heb ook geen deftige foto van mijn make-up die ik heb gebruikt. Dus we zullen het met een crop moeten proberen:

Shadow:
- MAC Black Tied Velvet (buitenste ooghoek)
- MAC (ik vind de naam niet, want het was zo'n palette dat je zelf bijeenkoos, heel binnenkort post ik een foto!)

Mascara
- Clinique High Impact Mascara black

Eyeliner:
- Bourjois Paris - Khôl & Contour Ultra Black

Wat mag er ook niet ontbreken bij zo'n nurse-outfit? KNALrode nagels! 
 Deze foto heb ik pas 'the day after' getrokken, dus je ziet al direct een stuk chip. De kleur is echt perfect qua knalrood zijnde, maar jammer genoeg heeft deze lak geen naam! Deze zat ooit gratis bij het magazine Flair. 

En oh ja, voor ik het vergeet: mijn attributen!
Windeltjes, naalden en spuiten, wondzorgspullen, ... jammer genoeg kon ik niet alles meenemen, dus nam ik een windeltje mee en een spuit. 

Wie vindt verkleden ook leuk? Voor welke outfit ga je dan?

1 opmerking:

Feel free to leave something