dinsdag 16 augustus 2011

SLEEK original


Die Sleek-palettes komen de oren uit! Maar hey, ik heb er nog maar net eentje in huis en zit nog altijd met die yes-ik-heb-iets-nieuws-vibez! Ik heb het Sleek Original palette gekocht bij Enchantra. Momenteel ben ik nog volop de kleuren aan het uittesten en andere blogs aan het afschuimen om look-voorbeelden te proberen. En dit is mijn eerste poging:


Mijn palette, lekker kruimelig (net als de oogschaduws zelf). Ik kreeg geen namen mee dus ik ga gewoon zeggen welke kleuren ik heb gebruikt:
- Bewegend ooglid + onderste wimperrand: Eerste kleur onderste rij rechts (groen)
- Crease: Derde kleur onderste rij rechts (bruin)


Het is absoluut geen opvallende look, ik vind 'em vooral zacht, warm en zomers (en dat missen we nu toch wel zeker?!) Het gaat ook goed samen met mijn blond haar.
Het palette heeft nog kleuren! Die ga ik zeker ook nog eens proberen! Zal ik die look ook online zetten of niet?

Cheers!
Sanja

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something