maandag 19 maart 2012

NOTD - Time For Romance

In de laatste shoplog beloofde ik jullie nog een NOTD van het nieuwe Essence lakje, Time For Romance, dat ik toen gekocht heb. Toen ik deze eerste zin opnieuw las, bedacht ik me dat het leek alsof ik zei dat dit een van de nieuwe lakjes in het assortiment is, dus ik ging eerst zoeken of dat wel degelijk zo is. En ja, na wat opzoekwerk (thank you Google) zag ik inderdaad dat dit lakje een van de nieuwste aanwinsten van Essence is. Toen ik voor het schap stond, wilde ik sowieso voor een lakje met lekker veel glitters gaan, omdat ik daar zin in had! Eens ik deze op mijn nagels deed, was ik helemaal verkocht. Met de kleur en de glitters deed het mij om een of andere reden denken aan een cranberry-scrub die ik ooit had.
pink = 1 laag
ringvinger = 2 lagen
middenvinger = 3 lagen
Zonlicht
Binnenhuislicht overdag
Bij dat opzoekwerk vond ik ineens een super goede tip via verschillende blogs: gebruik Time For Romance op een ander kleurtje. Challenge of the week!

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something