maandag 30 juli 2012

Harry Potter filmmarathon!

Vorige week heb ik voor de eerste keer een Harry Potter marathon gedaan met vrienden, sinds alle dvd's uit zijn. Als jullie al een tijdje mijn blog volgen, zullen jullie ook gemerkt hebben dat ik helemaal into that magic stuff ben. Zo heb ik bijvoorbeeld zelf HP schoenen gemaakt en vernoem ik mijn iPod en andere externe harde schijven naar spreuken. 






We begonnen om 11.30u middags en eindigden om 5.20u 's morgens. 18 uur film achter de rug dus. We voorzagen dat we alle dvd's hadden en voldoende eten en drinken. Na elke film renden we een anti-bloedklonter-rondje rond de tafel. 









Enkele marathon tips:

  • Reken op voorhand uit hoelang je ongeveer er over gaat doen om alle films te zien. Jawel, ALLEMAAL! Zo kan je het best de marathon inplannen. 
  • Laat zo weinig mogelijk tijd tussen de films. Als je pauze neemt ben je geneigd om de marathon niet verder te zetten wegens 'geen zin meer'. Ga snel naar 't toilet en zet meteen verder.
  • Doe de marathon ENKEL met vrienden die 100% achter het concept staan. Mensen die na 2 films zagen dat ze geen goesting meer hebben zijn ongelofelijke sfeerbrekers.
  • Voorzie snacks. Je gaat honger hebben.
  • Caffeïne kan positieve of negatieve effecten hebben. Daar moet je je eigen lichaam voor kennen. 
  • Word je toch moe? Probeer dutjes te doen bij je minst favoriete film. 

Extra:
  • Je kan je verkleden in een van de filmkarakters.
  • Zoek op het internet de filmfouten van elke film op en observe!
  • Themasnacks: voor HP kan je Every Flavour Beans en Chocolate Frogs in huis halen. 

Hopelijk hebben jullie iets aan de tips, veel succes!

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something