zondag 25 november 2012

BLOGGING - WE 48

Goeiezondagavond! Met crackanuts en cola zero op dit ogenblik aan mijn zijde, blik ik even terug op het WE. Vrijdag was ik het optreden van Masz* gaan bezichtigen in het gloednieuwe jeugdhuis van Mechelen: KAMIKAZE (naast perron M bij douaneplein). Ik heb geen foto's gemaakt, maar om het te beschrijven gaat het zo: het is iets groter en breder dan het vroeger jeugdhuis de Metteko. De bar is niet meer gelegen in het midden van de ruimte, maar aan het begin van de zaal. De rest is publiekplaats en podiumplaats. In principe is het gebouw één grote betonnen blok, lekker stevig voor de hardcore moshers wanneer er nog hardcore feestjes op de planning staan. Het bier heeft een schappelijke prijs, €1,30. De rest heb ik niet gezien. En stiekem heb ik mijn enige paar 'goede' schoenen helemaal bemodderd door perse op de heuvel richting den bowl (aka skatespot) te klimmen. Anyways, ik zag een van Masz*'s hun beste shows ooit (en ik volg hen toch al zo'n 4 jaar) en hebben ze lekker veel ultragele t-shirts op voorraad voor de heren.




Zaterdagochtend hebben we de routine even overhoop gehaald. We zijn namelijk vroeg opgestaan en (weeral) richting Mechelen gereden. Het Aanhangsel had nog een verjaardagscadeau tegoed van mij, dus sprongen we even de Key Music binnen. Waar hij gitarenhebbedingen mocht uitkiezen en dure akoestische snaren ('HOOR die klank!'), terwijl ik even Regi speelde met de ... tja hoe heten die dingen eigenlijk? Een piano maar dan met Milk Inc geluidjes. Piew piew PAW PAW. Voor het Aanhangsel nog een nieuwe trui en muts gekocht (die ik dan weer mocht kiezen), check de foto. Daarna nog op wafeltjesjacht gegaan op de zaterdagse markt. Eindelijk een nieuwe collant gekocht in de Veritas, die nu verdacht strak zit voor een L/XL... Some people may hit me, maar die avond heb ik ook voor het eerst pas The Hunger Games gezien. En echt, zoveel spijt heb ik om er te lang mee gewacht te hebben want hij was adembenemend. Eerst keek ik er wat tegenop omdat hij best lang is (iets langer dan 2 uur?), maar ik heb me geen moment verveeld.


Zondag deed ik ook iets dat buiten mijn routine ging: ik liet de pyjama in de kast liggen en trok naar buiten! Alwéér richting Mechelen (ja hoor, ik weet in welke richting ik ga wanneer ik op mezelf ga wonen), in specifieke de Vismarkt. Iets gaan eten (de lekkerste crème brûlée ooit ofzo) en drinken (vanillethee?! Must. Try.) en daarna gewoon nog even rondgewandeld, al uniek fotograferend (not, maar het resultaat zie je wel binnenkort op de blog) en nog doodserieus een chickenhamburger gaan halen in de Carrefour. En hierna ga ik op dieet, I swear. 

PS. Vandaag kon ik geen eigen foto's meer uploaden via Blogger. Volgens het bericht heb ik mijn maximum oplage bereikt, welke 1 gig is. Ik heb opties: ofwel foto's verwijderen (deze worden ook verwijderd uit de blogposts), ofwel betalen voor meer opslag. Die laatste 2 opties zie ik voorlopig niet zitten. Dus heb ik besloten mijn oude Photobucket pagina van onder het stof te halen en vanaf nu daar mijn foto's te uploaden. Dus: ik upload een foto. EN UITERAARD WORDT DAT DIRECT VIA PB OP MIJNE FACEBOOK GEPOST. That's a real no-no. Dus uitschakelen die handel! Hoe, moet ik nog uitvissen. 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something