woensdag 19 december 2012

Sanja snaps #3

Jawel hoor, deze foto's komen echtig waar van mijn Mintolta... Er was iets misgelopen met het rolletje in de camera. Het was volledig af, en ik wilde het rolletje terugdraaien, waarbij het ineens afbreekt! Het omhulsel was er af en de rol bleef zo los over. In een poging heb ik de rol in het doosje gestoken en toch opgestuurd om te laten ontwikkelen. Het probleem was dat er veel licht op de rol was gekomen, waardoor die gele waas en de onscherpheid erop zijn gekomen. Daarbij hebben ze blijkbaar ook niet al mijn foto's kunnen afdrukken (en ze waren zo leuk, foto's van Mechelen). Maar ik ben ne mens die (te?) snel tevreden is, dus zulke foto's voor de verandering apprecieer ik wel. Maar toch zijn ze mislukt. U ziet: mijn vriend + Poeske de kat, ikzelf, de dikke ponies van de jaarmarkt, Ardens landschap.


















Cheers! (er is nog een ander rolletje met foto's onderweg, stay tuned!)
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something