zaterdag 29 december 2012

OUTFIT - Red Star Falling

De laatste outfit! ... van dit jaar. Niet dat ik er al zoveel gepost had, maar daar komt later nog meer info over. Voorlopig blijf ik mijn foto's spiegelen, tot ik een betere locatie heb gevonden dan mijn/onze eigen tuin. Die niet bepaald heel erg fotogeniek is, buiten ik. Anyways, ik had gezegd dat ik deze broek van Zara eens ging laten zien, dus bij deze! Op de foto's lijkt deze broek eerder knalrood, maar IRL is deze bordeaux. Hij zit redelijk comfortabel (ahum*kuch voor een skinny) en draag hem zelfs voor het werk in het ziekenhuis.

Btw, dat is geen uitgroei dat je ziet maar schaduw! Ik kleur mijn haar namelijk niet vanaf vanboven ;) 



Zooo, wat zijn jullie plannen voor deze zaterdagavond? Ik ga met een vriendin naar de cinema, welke film we gaan zien weten we nog niet! Spannend. 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something