woensdag 3 april 2013

BOOKS - Verhalen Uit de Ambulance + Belgische Seriemoordenaars

Indentijd er nog geen internet was, versleet ik mijn vrije momenten door boeken te lezen. Very cliché isn't it? En het feit dat er nu wel internet is,  is geen excuus om geen boeken meer te lezen. 

Via Bol heb ik dan 2 boeken besteld (want: te lui voor naar de bib af te zakken + boekwinkel was gesloten), die de dag erna al door de brievenbus in mijn schoot werden geworpen. Op dit moment heb ik enkel 'Verhalen uit de Ambulance' uitgelezen. Een boek op handtasformaat die allemaal kortverhalen bevatten, anekdotes van ambulance-personeel. Deze verhalen gaan van hilariteit tot tragische gebeurtenissen. Als werkzaam zijnde in de zorgsector sprak het me daarom wel aan. Ik heb geen plannen naar een carrière als ambulancier, maar lezen wat die mensen allemaal meemaken is wel interessant. Het zijn geen langdradige verhalen die tot in detail gaan, het leest snel en ik heb me er niet mee verveeld. Zeker een aanrader! (in specifieke voor ramptoeristen)

'Belgische seriemoordenaars'. Huiver? Al heel lang lees ik over criminaliteit, liefst over (serie)moordenaars. Borgerhoff & Lamberigts hebben nog zulke boeken uitgebracht. De wereldberoemde moordenaars zijn meestal afkomstig uit de USA of oostbloklanden, maar dit boek gaat specifiek over degenen die afkomstig zijn/gebeurd zijn in België. Ik ben nog niet begonnen met lezen, maar daar zal ik weldra aan beginnen. 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something