woensdag 28 augustus 2013

NEW - KITTY BAG + POLKASOCKS


Yesyes, die bol energie aan schattige dingen binnenin mezelf wil me nog lang niet loslaten; EEN RUGZAK MET KATTENOREN! Maar om even in verdediging/excuus te komen: toen ik nog in de lagere school zat, had ik een soortgelijke rugzak met oren op, gekregen bij een tiental kilo kattenbrokken van Eukanuba voor onze kat. HAD, want toen besloot een klasgenoot deze kapot te maken. Oh well.


Toch vind ik dat er iets ontbreekt bij deze rugzak. Wat denken jullie, pimpen met wat verf en studs? En wat dan; wel of geen kattengezicht? Brrrainstorm with meh!

Oh en een extraatje: polkadot sokken... VAN DE MANNENAFDELING. Waarom hebben mannen vaker leukere patronen op hun sokken dan die van de vrouwenafdeling?! Please tell me.

Beide van H&M.


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something