zondag 15 mei 2011

VOTE

Beste volgers!
Ik doe op de site van Rodenbach (een biermerk) mee aan een fotowedstrijd. Het is de bedoeling om een foto te nemen waarin iets rood verwerkt is en deze op de site te posten. Je moet zoveel mogelijk stemmen verzamelen via de facebook like-knop. Wat je kan winnen in een sorta big ass fototoestel: een rode Nikon Coolpix S3100. Hiervoor moet je bij de laatste 15 deelnemers zijn met de meeste stemmen! Op dit eigenste moment heb ik nog maar 45 stemmen, dus ik heb er nog heel veel nodig! Zouden jullie zo lief zijn om me te helpen? 
Mijn deelnemende foto:

Het verhaal achter de foto: 
Deze is genomen in een café in Mechelen, op de verjaardag van een klasgenoot van me. We zaten met een hele groep samen, de sfeer was aanwezig en er werden dus ook foto's getrokken. Het gezicht op de voorgrond ben ik en achter mij zit een andere klasgenoot. Er is eigenlijk niets bewerkt aan deze foto. De rode gloed is er zo gekomen omdat wanneer deze foto genomen werd, de fotograaf perongeluk zijn vinger op de flits legde. Blijkbaar krijg je dan zo'n rood-ish effect.

Ik wil met deze foto heel graag winnen, en daarvoor heb ik nog wat vrijwillige stemmers nodig! 
Klik op deze link en deze brengt je naar de pagina om te stemmen (rechts onder mijn foto - like!)

Alvast bedankt!