maandag 16 januari 2012

NOTD#6 - Catrice dots

Dit waren mijn nails van afgelopen vrijdagavond. Niets bijzonders eigenlijk, ik besloot een serie te zien (Gossip Girl, ik weet niet waarom ik het blijf kijken, damn you cliffhangers) en gelijk mijn nagels te lakken. De basic laag is Iron Mermaiden van Catrice. En omdat ik nog tijd over had, besloot ik met verschillende kleuren stipjes te zetten. Een tijd geleden had ik dat ook nog gedaan en ik vond het wel leuk. Voor de rest ben ik geen heldin in nail-art. Dus we houden het bij stipkes. 


Let aub NIET op mijn ringvinger. Dat was het eerste dat ik probeerde met een veel te dik penseel. Daarna vond ik beter materiaal: ik maakte de stipjes op mijn andere vingers met zo'n botte naald om krulrollers vast te pinnen in je haar.


Detail van de duim! Ik vind het wel een leuk effect zo: de matte blauwe kleuren afgewisseld met de kleuren met glitters erbij! De stippen heb ik compleet random en in alle vormen en maten erop gestippeld. Op de foto lijkt het rommelig, maar IRL is het echt pretty ^^
Met flits

In daglicht


De gebruikte kleurtjes (NYC staat er maar forever alone bij):
NYC- 208
Catrice - LE Be Indiglow! - Pool party at Night - Blue Cara Ciao - Blues Brothers Vol. II - Forget-Me-Not! - Iron Mermaiden


Cheers!
Sanja

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something