zondag 20 mei 2012

Sanja Snaps #2

Het heeft een tijd geduurd vooraleer ik het tweede rolletje van mijn Minolta vol had gekregen. Dat vind ik er net zo leuk aan eigenlijk. Je neemt het toestel, trekt nu en dan eens een foto en daarna vergeet je ongeveer wat je allemaal gefotografeerd hebt. Tot je het rolletje laat ontwikkelen en de foto's terug bekijkt. Zalig. De best gelukte foto's heb ik ingescand en in picasa3 een collage van gemaakt. De eerste collage is een verzameling van de 'warme' foto's, de tweede collage is met zijn winterfoto's de koude verzameling. Alle foto's zijn getrokken met een Minolta XG-M.Voor een iets duidelijkere weergave van de foto's, moet je er op klikken.

 1. Zelfgemaakte aardbeitaart met flanbodem, lekker! // 2. Haak-creaties van de Mama // 3. Brownies in de oven // 4. Mama bezig met haken // 5. Meatday met Raawn // 6. Petekind met mijn fisheye // 7. Pinguïns in de Zoo van Antwerpen // 8. Depressieve aap in de Zoo van Antwerpen // 9. Petekind in Zoo van Antwerpen

1. Petekind met fisheye (mijn favoriete foto van de reeks) // 2. Mijn schoenen in de sneeuw // 3. Poeske // 4. De tuin, helemaal ondergesneeuwd // 5. Beste vriend met contrasterende Cola-hoed van de festivals // 6. Uitzicht vanuit mijn kamer // 7. Petekind, wachtend op de trein // 8. Poeske's pootsporen in de tuin // 9. Plant en tevens ook de foto op de cover van mijn bachelorproef (eindwerk)

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something