zondag 17 juni 2012

START TO RUN - Week 3 + festivalsfeer

Verwacht u maar aan geen enkele minuut dat ik een stap heb gezet op een lopend tempo. Afgelopen week lag ik namelijk vermoeid en afgepeigerd in de zetel of mijn bed. Niemand heeft me op voorhand gewaarschuwd dat StartToRun'nen wanneer je last hebt van het Rode Kruis wel erg zwaar en pijnlijk zou kunnen zijn. Dus nee, een stap heb ik niet kunnen zetten. Die woensdag heb ik nog meer 'last' gehad van het Rode Kruis, want ik ben gaan bloedgeven. Dat vraagt toch ook een minimum aan gezondheid. De dagen erna ondervond ik dat ik een lage bloeddruk had, waardoor ik nu en dan kleurrijke sterretjes zag voor mijn ogen. 
Motivatie?
In een moment van quittingisforlosers, maakte ik mezelf wijs dat ik dat allemaal volgende week wel dubbel en dik zal inhalen. Toen de herinnering festival Graspop Metal Meeting (21-22-23-24 juni) verscheen in mijn agenda, werd dit al helemaal van de planning geveegd. Tenzij ik 's morgens om 8u daar even een rondje ga lopen omheen de camping. Hahaha, nee. Hetzelfde met het weekend erna Rock Werchter (28-29-30-1 juni/juli + al is het begrip 'rock' tegenwoordig wel erg relatief). Maar dat wil wel zeggen: binnenkort een shitload aan foto's van 't festival en campingsfeer. Digitale camera én fisheye. 


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something