zondag 8 juli 2012

LOMO FISHEYE #6

Het is alweer een tijd geleden sinds mijn laatste blogpost (damn you festivals!), but I'm back! Gewapend met een nieuwe camera. Eigenlijk gebruikte ik die camera al, maar oorspronkelijk was mijn broer de eigenaar er van en had ik het toestel bijna nooit in handen. Maar sinds een week is hij in bezit van een dikke Canon die elke blogger wellicht heeft en kent (EOS 550D, what else?). Voorlopig doe ik het nog met een kleine compacte camera.
Ondertussen, in lomo-land, heb ik weer een rolletje met fisheye foto's laten afdrukken. Enjoy!
1. Met de (niet-zozeer herkenbare) kippenmuts die ik kocht op Graspop // 2. Ik moest een knaagdier nadoen van mijn vriend, zodoende trok hij een foto // 3. Het Lief en ik, overbelicht en happy! // 4. Frappucino Java Chip voor 'Sana' // 5. Y., C. en ik op Plugin Festival Mechelen // 6. L. en ik op Plugin Festival Mechelen // 7. Zwarte All Stars ♥ // 8. Schattige ezels in de wei naast de woning van mijn beste vriend // 9. C. en (lekker creepy) ik


Ik post regelmatig ook foto's op mijn Tumblr: Voracious Haemoglobinic Syndrome. Feel very free to follow!


Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something