dinsdag 24 juli 2012

PLANNING - Inspiratie voor DIY shoes!

Er staat voor mij weer wat op de planning. Buiten aan mijn bachelorproef werken (met dit weer, nooo!) en af en toe wat rondhangen in 't Klapgat, scharrel ik hier en daar wat inspiratie op om schoenen te bewerken en te verven. Ooit heb ik, voor de première van de laatste Harry Potter-film, witte schoenen beschilderd met rode en gele verf en daarbovenop in het zwart een bliksemschicht getekend (als verwijzing naar het litteken ofcourse) en op de andere schoen 'HP'. 
Mijn trots!


Toen ik onlangs aan het rondkijken was op Etsy.com (PASOP, verslavende site!), begon het weer te kriebelen om te DIY'en. Gisteren kocht ik lekker cheape zwarte kets bij H&M en morgen bestel ik op eBay wat studs en spikes. Textielverf en acrylverf heb ik gelukkig nog op voorraad thuis. Wat ben ik van plan? Dat weet ik nog niet, dat zie ik nog wel op het moment zelf. 


Ik heb me alvast geabonneerd op deze Tumblr: DIY-shoes. De eigenaar post regelmatig foto's van (echte) speciale schoenen, als inspiratie voor DIY, maar ook tutorials, foto's van afgewerkte schoenen, video's, ... Bij de optie 'submit' kan je zelf een tutorial toevoegen of een foto van je zelfgemaakte schoenen posten. Als je wat rondkijkt, zie je echt wat pareltjes ertussen! Denk aan: aardbeischoenen, galaxy, spikes, glitter, ... Ik vraag me wel altijd af: wanneer je spikes in je schoenen ramt, dan moet die vijs aan de binnenkant van de schoen toch tegen je voethuid schuren? Of wie fabulous is, moet pijn lijden?


 De slachtoffers!


Nieuwe riem die ik ook kocht bij H&M (onderste)




Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something