donderdag 26 juli 2012

Sanja en de opruimwoede

Ken je dat gevoel: je zit in de blok/examenperiode en je hebt alles behalve zin om te studeren? Waarom vraag ik dit eigenlijk nog, TUURLIJK! Die periode is allang voorbij, maar voor de 2dezitters onder ons komt dit fenomeen terug in augustus en voor mij zelfs al in juli. Afgeleid door alles dat in mijn kamer lag en vloog. Toen drong het tot me door: WAT HEB IK EEN ROMMELIGE KAMER?! Djeez, schaam ofzo. Dit is echt het hele jaar door hoor. Wanneer er vrienden op bezoek komen en we wat op mijn kamer zitten, moeten ze zwemmen door al de spullen die op de grond liggen om tot een stoel of mijn bed te raken. En daarbij dan nog eens alle rommel verplaatsen die daarop lag. For example:
Herkenbaar? Ik hoop van wel! En 's morgens weer alles op de stoel, haha! Om to the point te komen: een goede vriendin kwam langs en benadrukte de rommel ook. Gotta love those friends, die geen blad voor de mond nemen. Zij stelde voor om samen naar den Ikea te gaan voor leuke opbergdozen en daardoor wat meer structuur te creĆ«ren in mijn Rommel (ja nu ga ik toch voor een hoofdletter, zenne). 


THE MESS

 Mijn bureau. Ondertussen was ik al terug van mijn trip Ikea. Spelletje: ZOEK EVERYTHING IKEA! 


 Alles dat op mijn bed lag
Mijn commode en -ondertussen al leeggehaalde- kast. Stofzuiger er ook ineens bij gehaald
Schoenenrij en vuilzak

OPGERUIMD STAAT NETJES

 Dozen van Ikea (Kassett) met daarin mijn boeken van eerste en tweede jaar hogeschool opleiding
 Mijn bureau. Over het algemeen leeg en nog wat dozen vanonder (ik zit daar toch bijna nooit)
 Opgemaakt (leeg!) bed
 Commode exactly zoals hij was + meer gestructureerd opgeruimde kast dankzij de dozen van Ikea + wasmandhoekje
Mijn schoenenrij met de houten plank voor te schilderen. In de blikken doos met de iglo op zitten mijn nagellakjes

Zo, dat was het dan! Ik voel me veel beter sinds mijn kamer wat opgeruimd is. Het heeft nog altijd zijn flaws en dat mag ook wel. Ondertussen is het al 2 weken zo goed opgeruimd en ik heb het gevoel dat ik het zo wil houden. Vier vuilniszakken met prul die ik niet meer moest hebben en 3 dozen met papieren zijn weggegaan. Tijdens het opruimen heb ik veel spullen gevonden waarvan ik dacht dat ik het kwijt was (WIN!), maar ook dingen die nodig weg moesten (NOG EENS WIN). Anyway, ik ben zo blij dat ik eindelijk eens opgeruimd heb! 

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something