donderdag 9 augustus 2012

NOTD - Nautica

Hoorde ik daar 'donkerblauwe nagellak'? WAAR?! Blauwe nagellak zo donker als de nacht, daar heb ik een zwak voor. Voor sommigen zal elke donkerblauwe nagellak er hetzelfde uitzien, ik zie er toch subtiele verschillen in. In het algemeen heb ik een zwak voor blauwe nagellak. Ik heb 14 blauwe lakjes, inclusief crackle topcoat: 7 van Catrice, 4 van Essence, 2 van NYC en één van Hema. En geloof me, daar zullen nog véél NOTD's van komen. 

Dit lakje heet Nautica en komt uit de LE van Catrice: Cruise Couture. Ondertussen heeft deze al plaats gemaakt in de rekken voor een andere LE en is deze belandt in de koopjesbak van 't Kruidvat. Er is dus nog kans dat je hem daar zal ontdekken. Hij lakt heel goed in één à twee lagen. Er zitten, naar mijn mening, geen subtiele glitters in. 


0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something