dinsdag 7 augustus 2012

OUTFIT #2 - Hell Bunny Reckless dress


Dit is de outfit die ik droeg voor mijn verjaardag, mijn awesome Hell Bunny dress! Nu moeten jullie toch weten dat dit een van mijn favoriete brands is. Ik heb nog een andere jurk van HB, die laat ik wel een andere keer zien. De outfit is opzich niets speciaals, veel zwart. Daarom vind ik dat de patronen van de jurk zo goed uitkomen.


Ook was dit de tweede keer nog maar dat ik een outfit post. The thing is: het gaat nogal moeilijk om zelf foto's te nemen van mijn outfits. Mijn kamer is rommelig en bevat niet genoeg zonlicht, de 'veranda' in dan maar! Met uitzicht op de tuin en de o zo subtiele 'L' die op de ruit kleeft. Verder sta ik er precies nogal ongemakkelijk bij, haha! Dat was op die moment niet zo (of wel?). Ik heb knipknip gedaan met de foto en gespiegeld, zodat alle rommel er uit was (tenzij jullie willen kijken op een stofzuiger en een sexy badkamerdeur).  Ik weet dat dit vaak toegepast wordt bij zulke blogposts van andere blogs, maar ik vond het best handig zo. Excuses excuses, haha! 

kleedje  - Hell Bunny reckless dress
vest - Old H&M
schoenen - Next Generation shoes

Cheers!
Sanja ♥

0 reacties:

Een reactie posten

Feel free to leave something